Dostępne metody płatności:
iMoje: Szybki przelew, BLIK, Karta Kredytowa
1. Składasz zamówienie w sklepie internetowym.
2. Wybierasz płatność poprzez bank, w którym masz konto lub podajesz numer BLIK lub wypełniasz pole Karty Kredytowej
3. Następnie za pomocą jednego kliknięcia zostaniesz przeniesiony na stronę banku, gdzie logujesz się do systemu transakcyjnego. Prawidłowy odbiorca, tytuł i kwota są już automatycznie wypełnione, bez możliwości ich modyfikacji. Wystarczy dokończy proces płatności.
4. Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem do sklepu, w którym zobaczysz, że zamówienie jest opłacone. Wszystko odbywa się niemal natychmiast (maksymalny czas zaksięgowania płatności w zamówieniu to 15 minut).
Pobranie
Przelew bankowy:
realizowany na numer rachunku bankowego
Lincoln Petfood sp. z o.o.
Ul. Puławska 12 a lok. 6
02-566 Warszawa
Numer konta: 80 1050 1012 1000 0090 8090 0641
W tytule należy podać numer zamówienia